Esport – Igre Digitalnog Doba

E-sport

Esport, skraćeno od elektronski sportovi, je oblik takmičarskih video igara u kojima se profesionalni igrači i timovi takmiče jedni protiv drugih u raznim video igrama. Poslednjih godina je stekao ogromnu popularnost, transformišući se iz nišnog hobija u globalni fenomen. Sa milionima navijača, ogromnim nagradnim fondovima i namenskim ligama, Esport je postao sam po sebi profesionalni sport, koji privlači i igrače i gledaoce iz celog sveta.

Šta je Esport?

Esportovi uključuju vešte igrače koji se takmiče jedni protiv drugih u video igrama za više igrača, često u timskim formatima. Ove igre zahtevaju strategiju, timski rad, brze reflekse i precizno izvođenje da bi se nadigrali protivnici. Esport turniri i takmičenja se održavaju na različitim platformama, od onlajn platformi do velikih arena gde se hiljade gledalaca okupljaju da prisustvuju akciji.

Za razliku od tradicionalnih sportova, Esport se ne oslanja na fizičku snagu, već se fokusira na mentalnu agilnost, donošenje odluka i koordinaciju ruku i očiju. Igrači se takmiče na moćnim računarima ili konzolama za igre, koristeći specijalizovane periferne uređaje kao što su tastature, miševi i kontroleri kako bi maksimizirali svoje performanse. Esport obuhvata širok spektar žanrova, uključujući pucačine u prvom licu, borbene arene za više igrača (MOBA), strateške igre u realnom vremenu, borbene igre i sportske simulacije.

Esport

Esport Evolucija

Esport je prešao dug put od svojih skromnih početaka. U ranim danima, takmičarske igre su se odvijale u arkadama i na LAN (Local Area Netvork) zabavama, gde bi se igrači okupljali na fizičkoj lokaciji da bi povezali svoje računare i takmičili se jedni protiv drugih. Pojava internet konekcije i platformi za onlajn igre otvorila je nove mogućnosti igračima da se takmiče na daljinu, podstičući rast onlajn turnira i liga.

2000-te su bile svedoci rođenja profesionalnih Esport liga, kao što su Electronic Sports League (ESL) i Major League Gaming (MLG), koje su postavile temelje za organizovano takmičenje. Ove lige su uvele standardizovana pravila, profesionalnu produkciju i sponzorske ugovore, podižući Esport na mejnstrim nivo. Izdavanje igara kao što su Counter-Strike, StarCraft i Warcraft dodatno je podstaklo rast Esporta, privlačeći posvećenu bazu obožavatelja i nagradne fondove.

Esport Popularnost širom sveta

Esport je doživeo eksponencijalni porast popularnosti, očaravajući publiku širom sveta. Broj gledanosti za velike Esport događaje često je rival ili prevazilazi one u tradicionalnim sportovima. Platforme za striming na mreži, kao što su Twitch i YouTube Gaming, odigrale su značajnu ulogu u tome da Esport postane dostupan globalnoj publici. Ove platforme omogućavaju obožavaocima da gledaju mečeve uživo, komuniciraju sa strimerima i učestvuju u sobama za ćaskanje, stvarajući osećaj zajednice i interaktivnosti.

Esport događaji privlače ogromnu publiku, pune stadione i arene strastvenim navijačima koji navijaju za svoje omiljene timove i igrače. Globalna privlačnost Esporta je očigledna u različitim bazama obožavatelja i profesionalnim igračima koji potiču iz različitih zemalja. Popularnost Esporta nije ograničena na bilo koji određeni region ili starosnu grupu; on prevazilazi granice i privlači širok spektar entuzijasta, od mladih gejmera do iskusnih veterana.

Esport Istorija

Koreni Esporta mogu se pratiti do ranih dana video igara 1970-ih i 1980-ih. Kako su video igre stekle popularnost, počele su da se pojavljuju i takmičarske igre. Osamdesetih godina prošlog veka, arkadne igre su postale žarišta za igrače da pokažu svoje veštine i takmiče se jedni protiv drugih. Igre kao što su Space Invaders, Pac-Man i Street Fighter II postale su ikone na arkadnoj sceni, postavljajući temelje za takmičarsku kulturu igara.

Sa pojavom personalnih računara i porastom igara za više igrača, koncept LAN žurki pojavio se 1990-ih. LAN zabave uključivale su igrače koji su doveli svoje računare na fizičku lokaciju i povezivali ih zajedno preko lokalne mreže. Ova okupljanja su pružila priliku igračima da se uključe u takmičarske utakmice, podele strategije i izgrade osećaj drugarstva.

Pionirska era: rađanje profesionalnih Esport liga

Krajem 1990-ih i početkom 2000-ih bili su svedoci rođenja profesionalnih Esport liga. Igre kao što su Kuake i StarCraft privukle su pažnju gejmera širom sveta i postavile temelje za organizovanu takmičarsku igru. Ciberathlete Professional League (CPL) i Korean e-Sports Association (KeSPA) bile su među pionirskim organizacijama koje su uspostavile formalne Esport turnire i lige, nudeći značajne nagradne fondove i priznanja profesionalnim igračima.

Preokret milenijuma označio je značajnu prekretnicu za Esport sa objavljivanjem igara kao što su Counter-Strike i Varcraft III. Counter-Strike, timski pucač iz prvog lica, postao je fenomen i privukao je ogroman broj sledbenika. Izdavanje Varcrafta III uvelo je koncept Esporta strategije u realnom vremenu, pri čemu je Južna Koreja prednjačila u uspostavljanju živahne Esport scene usredsređene na igre kao što su StarCraft i Varcraft III.

Esport mejnstrim: rast i prepoznavanje

Tokom 2010-ih, Esport je doživeo neviđen rast i priznanje širom sveta. Veliki Esport turniri počeli su da privlače veliku publiku, kako onlajn tako i lično. League of Legends Vorld Championship, Dota 2’s The International i Evolution Championship Series (EVO) postali su veliki događaji sa nagradnim fondom od više miliona dolara.

Platforme za emitovanje kao što je Twitch imale su ključnu ulogu u donošenju Esporta masama. Platforme za striming omogućile su fanovima da gledaju mečeve uživo, da se druže sa strimerima i učestvuju u sobama za ćaskanje, podstičući osećaj zajednice i interaktivnosti. Pristupačnost i globalni domet onlajn striminga doprineli su porastu gledanosti i pokrenuli Esport u mejnstrim.

Esport je takođe stekao priznanje tradicionalnih sportskih organizacija i mejnstrim medija. Profesionalni sportski timovi i poznate ličnosti počeli su da ulažu u Esport, osnivajući sopstvene timove i turnire. ESPN i druge velike sportske mreže počele su da pokrivaju Esport događaje, dodatno učvršćujući svoju poziciju kao legitimnog oblika zabave.

Esport – Najpopularnije igrice

Esport obuhvata širok spektar igara u različitim žanrovima, od kojih svaka ima svoju posvećenu bazu obožavatelja i takmičarsku scenu. Evo nekih od najpopularnijih Esport igara koje su privukle pažnju miliona igrača i gledalaca širom sveta:

League of Legends: Razvijena od strane Riot Games, League of Legends (LoL) je igra za više igrača na mreži borbene arene (MOBA). Sadrži timove šampiona koji se bore u strateškom i brzom okruženju. LoL se može pohvaliti ogromnom bazom igrača i jednom od najvećih Esport scena, a godišnji League of Legends Vorld Championship je dugo očekivani događaj.

Dota 2: Razvijena od strane Valve Corporation, Dota 2 je još jedna veoma popularna MOBA igra. Nudi intenzivnu timsku igru, gde igrači kontrolišu moćne heroje i takmiče se u mečevima kako bi uništili bazu neprijatelja. Takmičarsku scenu Dota 2 ističe The International, godišnji turnir sa ogromnim nagradnim fondovima koji finansira zajednica.

Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO): CS:GO, koju je razvila kompanija Valve Corporation, je igra pucačina iz prvog lica (FPS) poznata po svojoj takmičarskoj igri i taktičkoj dubini. Timovi terorista i antiterorista se suočavaju u scenarijima zasnovanim na objektivima, pokazujući precizan cilj i strateški timski rad. CS:GO turniri privlače veliku publiku i predstavljaju vrhunske timove iz celog sveta.

E-sport-Counter-Strike

Overwatch: Razvijen od strane Blizzard Entertainment, Overvatch je timska FPS igra smeštena u futuristički svet. Sa raznolikim spiskom heroja, od kojih svaki ima jedinstvene sposobnosti, Overwatch naglašava koordinaciju tima i igranje zasnovano na ciljevima. Overwatch liga, koja uključuje gradske timove, privukla je pažnju zbog svoje visoke proizvodne vrednosti i veštih igrača.

Fortnite: Fortnite je razvio Epic Games, igra kraljevske bitke koja je zauzela svet igara. Igrači se bacaju na veliku mapu gde se bore jedni protiv drugih dok ne ostane samo jedan. Popularnost Fortnite-a prevazilazi Esportove, sa svojom jedinstvenom mehanikom izgradnje i dostupnošću na više platformi koja privlači ogromnu bazu igrača.

Hearthstone: koju je razvio Blizzard Entertainment, Hearthstone je digitalna kolekcionarska kartaška igra zasnovana na univerzumu Varcraft. Igrači grade špilove i upuštaju se u strateške bitke koristeći čarolije, sluge i heroje. Hearthstoneova Esport scena sadrži prestižne turnire i vešte igrače koji se takmiče za slavu i značajne nagradne fondove.

Rocket League: Razvijen od strane Psionika, Rocket League kombinuje fudbal sa vozilima velike brzine, stvarajući jedinstveno i uzbudljivo iskustvo igranja. Timovi se takmiče da postignu golove koristeći raketne automobile, pokazujući impresivne manevre iz vazduha i preciznu kontrolu lopte. Turniri Rocket League karakterišu intenzivne utakmice i pokazuju veštinu i timski rad igrača.

Valorant: Razvijen od strane Riot Games, Valorant je taktička FPS igra u kojoj se timovi agenata bore u mečevima zasnovanim na ciljevima. Valorant kombinuje preciznu igru oružjem sa jedinstvenim sposobnostima agenta, podstičući stratešku igru i koordinaciju tima. Igra je brzo stekla popularnost na Esport sceni, privlačeći vešte igrače i takmičarske turnire.

Call of Duty: Warzone: Razvila ga je Activision, Call of Duti: Varzone je besplatna igra kraljevske bitke smeštena u Call of Duti univerzumu. Sadrži intenzivne mečeve za više igrača sa do 150 igrača, kombinujući brzu borbu sa strateškim donošenjem odluka. Turniri u Varzone-u su postali popularni, pokazujući veštinu i timski rad profesionalnih igrača.

Apex Legends: Razvijen od strane Respavn Entertainment, Apek Legends je timska igra kraljevske bitke smeštena u naučno-fantastični univerzum. Igrači formiraju timove i koriste jedinstvene sposobnosti svojih izabranih legendi da nadžive i pobede druge timove. Apek Legends je stekao popularnost na Esport sceni, privlačeći vešte igrače i takmičarske turnire.

Profesionalni Esport Igraci

Profesionalni Esport igrači su okosnica konkurentske industrije igara, pokazujući izuzetnu veštinu, posvećenost i stratešku snagu u svojim igrama. Evo nekih od zapaženih igrača koji su ostavili trag u svetu profesionalnog Esporta:

Faker – Legenda League of Legends bez premca: Li “Faker” Sang-Hjeok se smatra jednim od najvećih Esport igrača svih vremena. Poznat po svojim izuzetnim veštinama u League of Legends, Faker je osvojio brojna šampionata i dosledno dominira na poziciji srednje linije. Njegov osećaj za igru, mehanika i sposobnost da nadigra protivnike doneli su mu legendarni status u Esport zajednici.

Miracle– – Dominacija u Dota 2: Amer “Miracle-” Al-Barkavi je istaknuta figura na Dota 2 sceni. Poznat po svojoj svestranosti i izuzetnim performansama u više uloga, Miracle- je postigao izuzetan uspeh, uključujući pobedu na The International 2017 sa Team Likuid. Njegovo besprekorno igranje i sposobnost da igra koje menja igru učvrstile su njegovu reputaciju jednog od najboljih Dota 2 igrača na svetu.

s1mple – CS:GO Sensation: Oleksandr “s1mple” Kostiliev se smatra jednim od najveštijih igrača u Counter-Strike: Global Offensive. Poznat po svom neverovatnom cilju, osećaju za igru i agresivnom stilu igre, s1mple je dosledno pokazivao izvanredne individualne performanse, dovodeći svoje timove do pobede. Dobio je brojna priznanja i smatra se jednim od najuticajnijih igrača u CS:GO zajednici.

Esport-Liga

Ninja – Fortnite fenomen: Tajler “Ninja” Blevins je stekao međunarodnu slavu kao Fortnite igrač i strimer. Poznat po svojoj energičnoj ličnosti, izuzetnim veštinama građenja i zabavnom sadržaju, Ninja je odigrao ključnu ulogu u popularizaciji Fortnite-a i uvođenju Esporta u mejnstrim. Sa svojim masovnim praćenjem i revolucionarnim ugovorima o strimingu, postao je jedno od najprepoznatljivijih lica u industriji igara.

OVL Superstars – Od JJonaka do Sinatrea: Overvatch League (OVL) je prikazala mnoštvo talentovanih igrača. Od Sung-hieon “JJonak” Banga, izuzetnog igrača podrške poznatog po svojim Zeniatta veštinama, do Džeja “Sinatraa” Vona, bivšeg MVP-a Overvatch lige sa neverovatnom svestranošću, OVL je negovao i istakao brojne superzvezde koji su demonstrirali svoje veštine na velikom turniru faza.

Shroud – Streaming Sensation: Michael „Shroud“ Grzesiek je stekao ogromnu popularnost i kao profesionalni igrač i kao veoma uspešan strimer. Poznat po svom izuzetnom cilju, osećaju za igru i smirenom ponašanju, Shroud je postigao uspeh u više igara, uključujući Counter-Strike: Global Offensive i Valorant. Njegovi zabavni tokovi i impresivna igra privukli su ogromnu publiku.

GeT_RiGhT – Counter-Strike ikona: Christopher “GeT_RiGhT” Alesund je postao ikona na Counter-Strike sceni, posebno tokom procvata Counter-Strike 1.6 i kasnije u Counter-Strike: Global Offensive. Poznat po svojoj strateškoj igri, performansama kvačila i inovacijama u igri, GeT_RiGhT je pomogao u oblikovanju moderne ere profesionalnog Counter-Strike-a i inspirisao nebrojene igrače svojom veštinom i posvećenošću.

Esport: Globalna senzacija

Esport je postao globalni fenomen koji osvaja publiku i igrače iz svih krajeva sveta. Hajde da istražimo kako se Esport zadržao u različitim regionima:

Esportovi u Evropi: Evropa je leglo Esporta, sa naprednom takmičarskom scenom u raznim igrama. Veliki turniri, kao što su Evropsko prvenstvo League of Legends (LEC) i Intel Ektreme Masters (IEM), privlače vrhunske evropske timove i međunarodne talente. Zemlje poput Švedske, Danske i Nemačke proizvele su renomirane igrače i timove, doprinoseći evropskoj dominaciji u igrama poput Counter-Strike: Global Offensive i Dota 2.

Esportovi na Balkanu: Region Balkana je zabeležio značajan rast Esporta poslednjih godina. Zemlje poput Srbije, Hrvatske i Slovenije bile su domaćini Esport turnira i proizvele talentovane igrače koji su postigli priznanje na međunarodnoj sceni. Pojava regionalnih liga, kao što je Esport Balkan League (EBL), pružila je platformu balkanskim timovima i igračima da pokažu svoje veštine i takmiče se protiv svojih vršnjaka.

Esportovi u Severnoj Americi: Severna Amerika se može pohvaliti živahnim Esport ekosistemom, sa jakim prisustvom u igrama kao što su League of Legends, Overvatch i Call of Duti. LCS (League of Legends Championship Series) i Overvatch League privukle su pažnju franšiznih timova koji predstavljaju gradove širom kontinenta. Severna Amerika je proizvela igrače svetske klase, a region nastavlja da bude domaćin prestižnih turnira i privlači investicije tradicionalnih sportskih organizacija.

Esportovi u Aziji: Azija se smatra rodnim mestom Esporta i ostaje na čelu industrije. Južna Koreja, posebno, ima bogatu Esport kulturu, sa igrama kao što su StarCraft i League of Legends koji dominiraju scenom. Kina je takođe napravila značajan napredak u Esportu, domaćin velikim turnirima i proizvodeći vrhunske igrače. Zemlje jugoistočne Azije kao što su Tajland i Vijetnam doživele su porast popularnosti Esporta, sa sopstvenim regionalnim ligama i pojavljivanjem talentovanih igrača.

Esport u Latinskoj Americi: Esport je postao popularan u Latinskoj Americi, sa rastućom bazom obožavatelja i konkurentskom scenom u razvoju. Brazil, posebno, ima strastvenu Esport zajednicu i proizveo je uspešne timove i igrače u igrama kao što su Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. Region Latinske Amerike ima svoje lige i turnire, kao što su CBLOL (Campeonato Brasileiro de League of Legends) i LLA (Liga Latinoamerica).

Esportovi u Okeaniji: Okeanija, koju čine zemlje poput Australije i Novog Zelanda, beleži stabilan rast u Esportu. Region ima svoje profesionalne lige, kao što je Oceanic Pro League (OPL) u League of Legends, pružajući mogućnosti lokalnim talentima da se takmiče na visokom nivou. Okeanija je dala zapažene igrače i timove, pokazujući svoje veštine na međunarodnim takmičenjima.

Esportovi u Africi: Dok su još uvek u početnoj fazi, Esportovi u Africi dobijaju na zamahu. Zemlje poput Južne Afrike i Egipta pokazale su obećavajući razvoj, domaćini turnira i negujući lokalne talente. Afričko Esportko prvenstvo (AEC) i druge inicijative imaju za cilj da promovišu Esport i obezbede platformu za afričke igrače da pokažu svoje veštine.

Esport Zanimljivosti

Esport je dinamična industrija koja se stalno razvija, puna fascinantnih činjenica i značajnih prekretnica. Evo nekoliko zanimljivih detalja koji su oblikovali svet Esporta:

Najveći nagradni fondovi u istoriji Esporta: Esport je bio svedok zapanjujućih nagradnih fondova, sa nekim turnirima koji nude milione dolara u dobicima. Dota 2 turnir, The International, dosledno drži rekord za najveći nagradni fond u istoriji Esporta, premašivši 40 miliona dolara u 2019. Drugi značajni događaji, kao što su Fortnite Svetski kup i Svetsko prvenstvo League of Legends, takođe su dodelili značajnu nagradu novac, cementirajući Esport kao unosnu profesiju.

Uspon Esport sportista: Dok muški igrači dominiraju Esport pejzažom, prisustvo Esport sportista raste. Žene napreduju u igrama kao što su Counter-Strike: Global Offensive, Overvatch i League of Legends, pokazujući svoje veštine i izazivajući stereotipe. Organizacije poput Ženske Esport lige (VEL) i inicijative koje promovišu inkluzivnost rade na pružanju mogućnosti i podrške ženskim igračicama u industriji Esporta.

Esport

Esport na Olimpijskim igrama: Esport je napravio korake ka uključivanju u Olimpijske igre. Iako nije zvanični olimpijski sport, Esport je predstavljen kao demonstracijski događaj na Azijskim igrama 2018. i Azijskim igrama 2022. godine. Diskusije i saradnja između Esporth organizacija i Međunarodnog olimpijskog komiteta (MOK) nastavljaju da istražuju mogućnost da Esport u budućnosti postane olimpijska disciplina.

Esportovi i tradicionalni sportski krosoveri: Svetovi Esporta i tradicionalnih sportova ukrštali su se na različite načine. Profesionalni sportski timovi i sportisti su prepoznali potencijal Esporta, ulažući u Esport organizacije ili formirajući sopstvene Esport timove. Na primer, NBA ima NBA 2K ligu, a fudbalski klubovi kao što su Pari Sen Žermen i FK Barselona imaju Esport divizije. Ovaj krosover je pomogao da se premosti jaz između tradicionalnih ljubitelja sporta i entuzijasta Esporta.

Esport klađenje i kockanje: Esport je zabeležio porast aktivnosti klađenja i kockanja, sa namenskim platformama i tržištima koja služe entuzijastima Esporta. Ovo je otvorilo nove puteve za fanove da se bave Esportom osim gledanja turnira, dodajući dodatni sloj uzbuđenja i angažovanja. Međutim, to takođe izaziva zabrinutost zbog nameštanja utakmica i kockanja maloletnika, što dovodi do potrebe za odgovornim praksama kockanja i propisima u industriji Esporta.

Budućnost Esporta

Budućnost Esporta je puna uzbudljivih mogućnosti i potencijala. Evo nekih ključnih oblasti koje će oblikovati razvoj i rast Esporta u narednim godinama:

Esport kao karijera i obrazovni put: Kako Esport industrija nastavlja da se širi, mogućnosti za karijere u Esportu postaju sve prisutnije. Profesionalni igrači, treneri, menadžeri timova, kreatori sadržaja i organizatori događaja su samo neke od dostupnih uloga. Obrazovne institucije takođe prepoznaju vrednost Esporta, nudeći programe i stipendije koji se fokusiraju na upravljanje Esportom, razvoj igara i emitovanje Esporta, pružajući put studentima zainteresovanim da ostvare karijeru u industriji.

Tehnološki napredak i virtuelna stvarnost: Tehnološki napredak će igrati značajnu ulogu u oblikovanju budućnosti Esporta. Virtuelna realnost (VR) i proširena realnost (AR) imaju potencijal da revolucionišu iskustvo igranja, uronjajući igrače u virtuelne svetove i stvarajući nove mogućnosti za konkurentno igranje igara. Kako VR i AR tehnologije nastavljaju da se razvijaju i postaju pristupačnije, one će verovatno imati dubok uticaj na način na koji se Esport igra i konzumira.

Esport u školama i na univerzitetima: Esport se probija u obrazovne institucije, osnivanjem Esport klubova, liga i univerzitetskih programa. Škole i univerziteti prepoznaju vrednost Esporta kao platforme za razvoj veština, timski rad i rešavanje problema. Integrisanje Esporta u obrazovne nastavne planove može studentima pružiti vredne mogućnosti za razvoj digitalne pismenosti, strateškog razmišljanja i komunikacijskih veština.

Inkluzivnost i raznolikost u Esportu: Napori da se promoviše inkluzivnost i raznolikost u Esportu nastaviće da oblikuju budućnost industrije. Inicijative usmerene na rušenje barijera za nedovoljno zastupljene grupe, kao što su žene i manjine, pomoći će stvaranju inkluzivnije zajednice Esporta. Organizacije i događaji koji daju prioritet raznolikosti i pružaju jednake mogućnosti za sve igrače doprineće živahnijem i reprezentativnijem ekosistemu Esporta.

Esport i mentalno zdravlje: Prepoznavanje mentalnog zdravlja i blagostanja u Esportu će postati sve važnije. Zahtevna priroda profesionalnog igranja može da utiče na mentalno zdravlje igrača, što dovodi do problema kao što su sagorevanje i anksioznost. Esportke organizacije i zainteresovane strane u industriji ulažu u sisteme podrške mentalnom zdravlju, uključujući usluge savetovanja i resurse, kako bi osigurali dobrobit igrača i stvorili održivo okruženje za dugoročni uspeh.

Dakle, Esport je postao globalni fenomen, koji očarava publiku i igrače širom sveta. Sa svojom bogatom istorijom, raznovrsnim igrama, talentovanim igračima i uzbudljivim izgledima za budućnost, Esport se čvrsto etablirao kao živahna i dinamična industrija koja nastavlja da oblikuje budućnost takmičarskih igara.

Često postavljena pitanja (FAQ)

  1. Šta je esport i kako se definiše? *Esport, skraćeno od elektronski sport, je oblik takmičenja u video igrama. On obuhvata profesionalne igrače koji se nadmeću u različitim video igrama.
  2. Koje su najpopularnije esport igre danas? *Najpopularnije esport igre uključuju League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2, Overwatch i Fortnite. Svaka od njih privlači veliku publiku i igrače.
  3. Kako postati profesionalni esport igrač? *Da biste postali profesionalni esport igrač, morate razviti visok nivo veštine u određenoj igri, pridružiti se profesionalnom timu i učestvovati na turnirima.
  4. Koliko zarađuju profesionalni esport igrači? *Zarade profesionalnih esport igrača variraju, ali vrhunski igrači mogu zarađivati milione dolara godišnje kroz nagrade, sponzorstva i strimovanje.
  5. Kako pratiti esport takmičenja i turnire? *Esport takmičenja se često prenose putem internet striminga. Možete pratiti turnire na platformama kao što su Twitch, YouTube i ESPN Esports. Takođe, postoji mnogo esport vesti i zajednica koje prate dešavanja u svetu esporta.

Za više ovakvih zanimljivih blog postova, pratite Blog Sport!

SEO specijalista sa velikim interesovanjem za sport, posvećen istraživanju i deljenju uzbudljivih priča iz sveta Fudbala, Košarke, Formule 1 i Tenisa. Pozivam vas da otkrijete inspirativne sadržaje na BlogSport-u!

Podeli na drištvenim mrežama: